Darreres entrades:

17/10/14

Un wathsapp meu en mans de la Guàrdia Civil

Ahir a la nit vaig enviar-li un wathsapp a l'Alfons Montserrat, Alcalde d'Alcanar.

Ho vaig fer perquè és un vell i apreciat company d'estudis i perquè conec que se l'estan imputant fets dels què no crec que en sigui responsable.

El wathsapp diu així: "Estic veient que no soc l'únic, tens també el meu suport en aquest nou episodi d'ignominia. Ànims, Alfons".

Aquest matí he vist que només tenía un "V" al missatge, i per la qual cosa, no s'havia rebut. La darrera connexió va ser ahir a les 10,30h del matí.

Acabo d'assabentar-me que aquest telèfon ha estat intervingut per la Guàrdia Civil. A hores d'ara encara no s'ha connectat.

Total, que la Guàrdia Civil trobarà, entre d'altres, el meu missatge quan torni a connectar el teléfon. Mai m'hagués pogut arribar a pensar que em podria passar una cosa així.

0 Comentaris. COMENTEU-HO: