Darreres entrades:

1/12/08

Sens dubte és una campanya: no és aquesta guerra per "Reflexions"

Vull demanar-vos disculpes per haver-me prés seriossament i amb la lògica preocupació d'una persona responsable, la pressió -amb advertiment de presentar una Querella Criminal- del Director d'un periòdic per dessistir de fer-me ressó del Dictamen de la Diputació sobre la taxa de guals, que feia només amb el propòsit de concloure un episodi de la història de la taxa, (el "culebrot").

He perdut el temps, i el que em sap més greu és que us l'he fet perdre als qui em llegiu.

He fet el ridícul, i us he fet espectadors del meu ridícul.

Després de veure aixó, veig que m'he ficat, sense saber-ho, sense voler, enmig d'una pica-baralla entre el "Montseny Mirror" i el nostre Alcalde... I comprovo que ja van tres: es publiquen primer les declaracions en premsa i dies després en el mitjà propi de l'agrupació política que les fa.

Veig que hi ha
miralls que s'orienten falsament al sol per no deixar veure la cara que realment s'hi reflexa. Estava enlluernat, ho sento. Ho sento especialment per vosaltres.

Posats a fer-lo, no obstant, prefereixo fer el ridícul per innocent, que no pas fer-lo per passar-me de llest.

I SosPito que s'està instrumentalitzant quelcom. I Si Puc, com puc, no seré jo mateix putxinel.li de tot plegat.

No jugo. Des d'aquí, no hi juguem.

0 Comentaris. COMENTEU-HO: