Darreres entrades:

27/12/08

La meva carta d'ara fa un any...

El pas del temps, apart de deixar més de 250 articles penjats en aquests blocs de Vilamajor en Xarxa, permet fer hemeroteca.

Avui rescato de l'arxiu la meva carta als Reis per al 2007.

Ha passat just un any. Alguns regals s'han començat a embolicar, i altres no me'ls van portar els Reis. Tot plegat em recorda un pessebre a mig fer. I que consti que tots aquells reglas ja podrien estar en la carta d'anys anteriors.

M'estaré portant tant malament que els Reis no em porten el que demano? Perquè hi ha tant nens dolemts a Sant Pere de Vilamajor que no reben els seus regals? Serà crònic? Potser ja no toca escriure cartes als Reis?

L'any que ve, decididament, faré la meva carta a Sant Elies, que al menys sembla que concedeix els desitjos de la gent.

0 Comentaris. COMENTEU-HO: