Darreres entrades:

16/2/12

A collir pebrots: ara per ara és l'únic que puc dir


A un poblet molt petitó,
diuen que un xicot hi havia,
que molta fama en tenia
de ser un gran conqueridor.

El noi es deia Martí
i a la Mercè amb il·lusió
per poder-la conquerir
li cantava la cançó:

Ai nena, si vols venir
al camp a collir maduixes,
vigila que quan t'ajupis
se't veuran les cuixes.

Ai nena, si vols venir
al camp a collir fesols,
buscarem un bon racó
per a poder-hi estar sols.

Ai, Martí ! quina engúnia em fas venir.
Ai, Mercè ! jo que hi vaig de bona fe.

Ai nena, si vols venir
al camp a collir patates,
prendrem una mica el sol
darrera d'unes mates.

Ai nena, si vols venir
al camp a collir cigrons,
per cada cigró que cullis
jo t'ompliré de petons.

Ai, Martí ! quina engúnia em fas venir.
Ai, Mercè ! jo que hi vaig de bona fe.

Ai nena, si vols venir
al camp a collir cireres,
vigila, després ta mare
dirà que fas ulleres.

Ai nena, si vols venir
al camp a collir raïm,
si és nena li direm Rosa
i si és un vailet li direm Joaquim.

Ai, Martí ! ara si que vull venir.
Ai, Mercè ! ara hi vas de mala fe.
 
Títol de la cançó: "A collir pebrots"
Lletra i música: La Trinca
(Només caldria canviar-li el nom a la Mercè)

1 Comentaris. COMENTEU-HO:

Anònim ha dit...

La veritat es que molt fort si es veritat que erc pacta amb ciu pero la realitat es que marti pacta amb garcia. Els altres son convidats
patetic