Darreres entrades:

12/5/10

Pensaments en veu alta


Els que em llegiu sabeu de sobres la meva opinió en relació amb el nou local social polivalent.

I sabeu també que la seva inadequada ubicació, entre altres qüestions, inhabilita la pista polisportiva que hi havia. En honor a la veritat, la degradació d'aquesta pista va començar quan es van enretirar les canastes de bàsquet per dur-les a les escoles, posant-hi porteries de futbol, que, per la major quantitat de jugadors que es necessiten, i sobre tot perquè els nois es passaven més temps anant a buscar la pilota fora de la pista que jugant a futbol, no era prou adequada.

Però, en fi, teníem una pista polisportiva que fa quasi dos anys ja no tenim.

Aquesta, penso jo, és l'altre i potser més important reivindicació dels convocants honestos del Consell de Poble: perdre el polisportiu com punt important del lleure i la trobada dels infants i adolescents (funció que mai ha fet hi podrà fer un local com La Fàbrica). Hi estem totalment d'acord.

Recentment he proposat convertir La Fàbrica en una pista polisportiva semi-coberta, però soc conscient que no seria realitat, com menys, en uns anys, tot i què s'acceptés.

Ahir al vespre, repassant, vaig retrobar-me amb aquest escrit d'un noi d'11 anys escrit fa quasi un any i mig. I fa un any, també va posar els seus Pensaments en veu alta en aquest altre "post" (per cert, agraeixo a l'AVVSPV que enllaci aquest bloc en el seu portal, i als estimables Higini i David que tant l'animen a escriure).
A ningú que tingui una mica de vista se li escaparà que qui ha escrit és el meu fill petit (i ho fa pel seu compte, creieu-me).

És el meu fill (en tinc però dos més) el què em mou i mourà a fer-li també a ell la vida més amable a Sant Pere de Vilamajor; a fer el mateix per a tots els nois i noies de Sant Pere de Vilamajor.

Per aixó al març de l'any passat, vaig proposar paliar el dèficit obrint la nova pista polisportiva de l'Escola Vilamagore, proposta que més tard ERC devia entendre com adequada presentant al Ple una moció que va ser aprovada en aquest sentit per unanimitat.

Val a dir que l'Alcaldia ja ha anunciat públicament que a partir d'aquest estiu, aquest fet serà realitat, tot proveïnt un zelador doncs pel que sembla no ha trobat resposta en les AMPA's ni en la pròpia AVVSPV per endegar els temes derivats d'aquesta obertura, com es fa en molts altres pobles que conec.

I tampoc m'he pogut estar i avui mateix, directament, he demanat a Alcadia que s'acceleri l'arranjament del parc del carrer de La Font (que aviat serà il.lustrement batejat), i també que s'instal.lin porteries al camp dels cavalls (al costat de la riera, sota La Rectoria), porteries de futbol de les què ja disposem.

No són aquestes meves propostes protagonistes, doncs em consta que l'Ajuntament ja ho té en cartera, però potser ara, a la vista de les circumstàncies, s'acceleraran les actuacions perquè, ja des de ben aviat, aquestes propostes siguin realitat.

Aquesta és la meva manera d'aportar, que no passa per bufar cendres, sinò per encendre nous focs de futur, encara que alguns d'ells els estigui bufant -tot sol- de les espurnes.

1 Comentaris. COMENTEU-HO: