Darreres entrades:

31/5/13

Club Super 3

Si no hi havia prou, el Ple del Consell de(l?) Poble ha decidit que els pre-adolescents tinguin la mateixa prerrogativa al Plenari que els adults. 

Amb 16 anys ja anàvem fregant els límits, amb 14 passem al ridícul.
  

I no ho dic pels xavals/es, que ben segur tenen més seny que molts adults... vist el vist. I a la pràctica, potser no podran anar a les reunions, tenint "cole" l'endemà.

S'els ha escapat de les mans... Llarga vida al Consell de(l?) Poble! (... Veurem).

1 Comentaris. COMENTEU-HO:

Anònim ha dit...

Señor Perspectiva:
Sigo sus artículos con asiduidad, no ya por interesantes, sino porqué me sacan del tedio y el aburrimiento de la política local que sufrimos, (después de tanto ruido al inicio de la legislatura, parece como si quisieran pasar inadvertidos), lo que no entiendo és que no haya escarbado más en éste apunte del consell del poble, ¿como es posible? , ¿un articulista que siempre se documenta y da el como y el porque, no se haya dado cuenta de las razones que han impulsado a los que dirigen al consell para aplicar esta norma tan aparentemente absurda?, investigue.

Igual descubre que los jerarcas y los poderes facticos del municipio son muy prolijos y tienen hijos en edad de "merecer" .

JS