Darreres entrades:

21/5/13

Sis anys amb tots vosaltres


El 21 de maig de 2007 neixia Reflexions de Sant Pere de Vilamajor

Perquè? Perquè tenia ganes de pensar en veu alta sobre el meu poble d'adopció, perquè passaven i anaven a passar coses importants i calia estar al peu del canó.

No us haig d'enganyar i també hi havia -hi ha- una intenció per ser escoltat, no pas immodesta, sinò perquè continuo pensant que cal dir coses que molt sovint es pensen però no es diuen, coses que potser alguns també pensen i coses que facin pensar a alguns. Sovint també dic en véu alta coses -encertades o no- que algú altre no vol que s'escoltin.

Viure només de tant en tant en el nostre poble, però vivint-lo amb tota la objectivitat de mirar-lo des de la distància, dóna, podeu creure-ho, una extraordinària, privilegiada PerSPectiVa.

Es fan coses molt bones i ben fetes al nostre poble, però no em pertoca ser l'encarregat de publicitar-les, doncs la meva opinió, com la meva persona, no pretén sinò posar en evidència allò que manca o que no em sembla bé, dins de les coses que considero importants. És, el meu bloc, com sempre ha dit el subtítol, "Un espai de comentari, anàlisi i opinió crítica" i des de fa sis llargs i intensos anys, he sigut conseqüent amb aquesta premisa.

Costa, us ho asseguro, pensar en què passar les estones amb vosaltres, documentar-se, buscar-hi la punta i l'inrevés als temes actuals per tal de poder interessar-vos. Han estat més de 850 intervencions ("posts", en diuen) si sumem la filla petita de Reflexions, l'Anàlisi Econòmica de Vilamajor, de la què -deformació professiovocacional apart- em sento especialment cofoi.

Bé, no m'enrotllo més, que autocelebrar el cumpleanys ja em sembla exagerat. Gràcies per ser-hi: cada dia, de tant en tant, per casualitat.

Mentre el nostre Sant Pere de Vilamajor estigui viu i vulgui viure, el meu bloc continuarà viu i amb ganes de viure. Tots vosaltres hi teniu, us ho asseguro, molt a veure. Gràcies.

3 Comentaris. COMENTEU-HO:

Ferran ha dit...

Donar-te les gràcies per el temps que has dedicat a aquest projecte, és el minim que puc fer.
Gràcies.

Anònim ha dit...

Darte las gracias por tu dedicacion, por ser la voz de la conciencia, el pepito grillo, poner blanco sobre negro, no solo la crítica que a veces puede estar teñida de un determinado color y que a muchos pica,tambien tus estudios y analisis de actualidad.

Por la participación, no te preocupes, hay silencios que son elocuentes.

Los que tienen que hablar, lo harán cuando realmente importa y pueden decidir.

J.S.

Les Pungoles Opina I Viu ha dit...

Enhorabona des de Les Pungoles Opina i Viu, per aquests 6 anys de Blog. Esperem treballar plegats molts més per un Vilamajor més informat i ple d'opinions. Gràcies per ser-hi