Darreres entrades:

31/3/17

Estem de baixes: CiU (PDECAT) deixa orfre l'Ajuntament

Estem de pega; el Poltergheist ataca de nou:

El primer va ser aquest.

El segon aquest.

I ara, el tercer.

A la baixa del regidor del GISP, i a la vacant de CiU (PDECAT) s'hi suma ara la renúncia al càrrec del regidor de l’Ajuntament Sr. Martí Artalejo Ferrer (CiU-PDECAT) i la renúncia al càrrec de la regidora de l’Ajuntament Sra. Montserrat Vázquez Mora (CiU-PDECAT).

Succeeixen aquestes a les altres baixes que hi ha hagut en la legislatura que corre (però no vola).

Ens quedem sense regidors, doncs, avui mateix, dels 11 regidors, només hi han 7. I dos grups sencers estan de baixa.

No és però la única baixa, doncs també s'ha donat de baixa l’escombradora MFH 2200 i el vehicle Nissan Terrano II de l’inventari de béns muncipal.

A què es deu que sigui tant poc engrescador ser regidor d'aquest el nostre poble? 

Tindrà quelcom a veure la cutrenovació de l'accesibilitat a a la Plaça del Montseny? 

Quan a la classe em marxen els alumnes jo em pregunto sempre: serà culpa meva? Potser algú també s'ho hauria de preguntar...

(Martí, darrer mohicà, una cordial salutació).
 

2 Comentaris. COMENTEU-HO:

Anònim ha dit...

Doncs jo crec que no s'ho pregunten, la professora (la mestressa) fa anys i anys i anys que és la mateixa. Potser aquí està el problema.

Pau Jane ha dit...

És el que te seguir el Ple només amb l'ordre del dia, Ricard, que si s'hi afegeixen punts per procediment d'urgència no t'arriba :-).
El grup municipal de CiU-PDeCAT no està buit. les meves credencials van arribar a temps i vaig acceptar el càrrec al mateix ple. Pel proper, esperem tornar a ser tres regidors, com van triar els veïns de Sant Pere de Vilamajor.