Darreres entrades:

8/4/10

M'ha agradat l'article del GISP


Llegint la revista municipal "
La Clau de Vilamajor", m'he trobat amb l'agradable sorpresa de l'article del GISP.

Haig de confesar que fins fa poc temps, el seu paper en la política municipal em descolocava, doncs no era el què podia pensar-se, ni ben segur alló que esperaven els seus electors.

D'un temps cap aquí, però, i amb un primer reflex en les seves intervencions als plens municipals, estic veient un creixement dels seus punts de vista i de les seves opinions. I haig de dir que -cadascú al seu lloc- m'agrada. En aixó ben segur que hi té a veure la simpatia i la consideració que em mereixen en Joan i en Gabriel, però per a mi ha culminat amb l'article que podeu llegir a La Clau: honest, sincer i positiu.

Valent i assenyat també el seu posicionament sobre el nou local polivalent.

Us felicito!

Ja calia un gest d'aquesta mena, ben diferent que l'apocalipsi criticona que lluiexen ISP i ERC.

Per cert, veig que aquests dos grups s'han quedat sols sense decidir-se a recolzar -o no- públicament el nou local municipal al nucli principal: 8 a 3 en el context d'un Ple municipal.
Ara s'entén millor que aquestes forces polítiques vulguin canviar el foro de debat sobre la recuperació de La Fàbrica com a local social fora de l'arena política en la què, pel que es veu, queden en significativa minoria.

2 Comentaris. COMENTEU-HO:

Anònim ha dit...

LA GENT DE ISP I ERC CADA VEGADA MES SOLS, EL GABI I EL JOAN S´HAN FET ADULTS POLITICAMENT,SRS DE L´OPOSICIÓ DESTRUCTIVA JA PODEU COMENÇAR A TREMOLAR

Javier ha dit...

Caram!, sembla que el que no recoltza el famós nou local es un sospitós i deu tremolar de por. He llegit el tema del gast municipal en educació, que sembla alt i compromet l´erari municipal. Inclós es plantegem el dubte de que es fará l´any vinent. I jo penso que es molt millor donar calés a educació i altres necessitats socials que a projectes espectaculars,que avui no son imprescindibles. Mirem el Local de Faldes, de sobres per les necessitats de Sant Pere. Es clar que es a l´altra extrem del térme, peró l´Éscola Torre Roja, per ells, per les Pungoles i Can Miret i part de Can Ram, també es lluny.
El mateix esforç que s´ha fet per aconseguir la subvenció del nou local també podría fer.si per les altres necessitats més urgents de Sant Pere.
Aquesta es la meva opinió i perdonim per el meu atreviment.