Darreres entrades:

15/5/11

Propostes gastronòmiques dels candidats: on heu anat a dinar, avui?

És ben conegut que el poble de Sant Pere de Vilamajor sempre ha agraït als que li posen la panxa contenta.

Ho saben be els nostres candidats a l'Alcaldia, que prou sovint, després d'omplir els caps, organitzen àpats populars per omplir els budells dels complaguts assistents.

A i em sembla molt bé, doncs a la parròquia se l'ha d'agrair. I més d'un, atraigut pel "menú electoral" es deixa caure pels actes-àpats i algun vot sempre cau per la via estomacal si no pot arribar pel seny o la devoció.

Però a l'aturdit elector, el què no és feligrés de cap parròquia concreta, se li crea un problema amb tots aquests actes grastronomicoelectorals: òn anar a dinar?
Avui per exemple:
  • El GISP ens convidava a una butifarrada al Camp de La Rectoria.
  • CiU a una arrossada a Can Vila, amb la destacada presència de l'Oriol Pujol (van forts aquests de CiU).
  • ERC-RI també ens ha convidat a una butifarrada, en aquest cas a la desgraciada Plaça del Montseny.
  • ISP-ICV també ha fet un acte a Les Faldes. No prometia àpat.
D'aquesta breu ressenya del darrer diumenge de campanya electoral se'n pot treure un fidel retrat de les principals candidatures:
  1. Monten la missa aprop de la seva parròquia: CiU a Can Vila, ISP-ICV a Faldes i ERC-RI i GISP, com no podia ser d'altre manera, al nucli principal.
  2. És destacble la coincidència de ERC-RI i de GISP en el menú, i en la seva prtesència nuclimilitant.
  3. ISP-ICV és l'únic que no crida a l'estòmac dels simpatitzants.
  4. Tots tenen el peix venut a les seves parròquies, amb aquests actes només el fregeixen.
  5. Ens queda un dubte: qui dels Joans ha fet més bona la botifarra? El pedigrí d'en Bosch, o el tàndem de la sabiduria popular d'en Bruguera amb en gourmand d'en Garcia?
A banda del reclam electoral, què n'és de maco que la gent del poble es trobi, què maco fa grups de gent, famílies, compartint temps i vianda, potser xerrant amb més d'un que fa temps que no veiem. 

Hi hauria d'haver actes com aquests cada cap de setmana, ara de cara al bon temps...

11 Comentaris. COMENTEU-HO:

FS ha dit...

Com el Quico m'he posat de botifarres (i no pas butifarres)!!!!! I podia haver-me posat d'arròs fins a dalt del cap, però la família i les amistats tiren i he hagut de menjar botifarres.

No he anat a la botifarrada del GISP, no pas per què no els consideri amics sinó per què he arribat tard. Però estic segur que les seves botifarres estarien tant bones com les dels seus contrincants/amics polítics.

Això si, molts han repetit en totes dues taules!!!! Ben fet per què, ara per ara, els polítics l'únic que ens poden donar, a part de bones paraules, és un bon àpat.

Volia anar al sopar del PSC del dissabte, sigui per la meva amistat amb el Miquel, sigui per les excel·lències del seu restaurant, sigui per què estava a prop de casa meva. Volíem anar tota una colla de bons amics, alguns votants del PSC, però pel matí em vaig trobar a Josep Maria Llesuy i em va dir que el sopar del PSC s'havia suspès. No ho vaig entendre però hi vaig confiar en la seva paraula, per això li vaig dir a la resta d'amics, decidint tot plegats canviar de plans. Avui m'he assabentat que el sopar es va fer amb l'assistència de 400 persones. Felicitats Miquel!!!.

Josep Maria espero que algun dia em donis una explicació a la teva falàcia. Vull entendre que tot ha estat fruit d'un malentès.

Però NINGÚ em treu el meu cabreig.

Anònim ha dit...

No és veritat el què dius, FS. El sopar no s'ha fet, i en comptes, un pica-pica, al que, per tot més, vaig comptar 180 persones.

Des de casa teva es veu el que passa al restaurant, i a la bústia se'ns va avisar a tots els de Can Vila del canvi de plans.

Pixes fora de test, i de 400 persones, res de res, i que consti que no tinc res contra en Miquel. Si vols atacar a en Josep Mª ves a "enemigos íntimos" a Tele-5.

Anònim ha dit...

Que bo!! Que bo!!! anonim anterior.

FS ha dit...

La informacióde 400 persones me la facilitat una persona que va assistir. No crec que es dediqués a contar-les, la veritat, i suposo que donaria un número aproximat. Tu dius que et vas dedicar a contar-les, doncs em creuré la teva versió. Per mi la quantitat és el de menys.

Que enlloc d'un sopar es va fer un pica-pica, és igual, la qüestió és que algunes persones s'ho van perdre per una distossió en la informació.

Visc a Can Vila i no vaig rebre cap avís.

Finalment, consideres que he atacat a Josep Maria? Com es nota que no em coneixes, sinó sabries que el que he dit no és un atac sinó una aclaració.

Ara bé, del que estic seu és del que em va dir en Josep Maria. T'ho hi eres? NO . Per tant no em tractis de mentider.

Per cert, que és "enemigos intimos"?.Tele 5 fa molt de temps que es va deixar de veure a casa meva, tot al contrari de casa teva.

Jo decideixo quan parlar amb tu i no pas tu. Per tant la discussió s'ha acabat.

Anònim ha dit...

Que bo!! Que bo!!! l'alcade és un dels anònims

Anònim ha dit...

divertit, jo si que hi vaig ser i va fer pena la presantació, ell no va parlar de res i no va deixar parlar els seus companys de llista.
uns volen el protagonisme com el Miguel i altres s'amagen a les fotos com en Joan Bruguera.
Increible.

Jaume ha dit...

L'Alcalde no necessita amagar-se rera un anònim per contestar a qui s'ho mereix. Ha estat l'Alcalde que ha fet més per aquest poble per més que diguin el que diguin, i és l'únic que no viu al "món de Yupi" perquè toca de peus a terra.

Té un bon equip que el recolza i el fet de què l'Oriol Pujol hagi vingut a Vilamajor a fer-li costat no és cap tonteria, mentre els altres grups de sigles no han rebut ni el bon dia dels seus caps de Barcelona. Pel que fa als altres dos grups sense marca només són "lobies" d'interessos i contrainteressos, que utilitzaran les regidories que els toquin, no per fer poble, sinò per intentar fer SEU el poble, com ho han intentat en els darres quatre anys.

Convé mirar-se les actes dels plens municipals d'aquesta legislatura i veureu que totos i cadascuna de les intervencions d'ERC i ISP han estat per criticar els què es feia, sense cap ni una proposta. Doneu un cop d'ull als seus web i veureu que no han fet res en quatre anys per aquest poble, més que criticar el què es feia. I pel que fa a GISP, quan hi ha anat als plens, com si no hi hagués estat.

Tots els què es presenten porten quatre anys demostrant-nos el què han fet per al poble. En llesuy ho ha demostrat: CiU són gent séria i no prometen un poble de Play-Mòbils, saben el què fan.

Anònim ha dit...

El mes fort es que aquest tal Jaume es deu creure tot aixo d'en Llesuy. Surt i pregunta pel poble o a totes les persones que van formar govern amb ell. Si, Ciu era un bon partit en aquest poble pero ara dista molt. Promesas, moltes incomplertes. Ja sabem com es aquest alcalde Jaume. Per cert, millor parla amb propietat. Informat i documentat. Molta sort pels teus.

Jaume ha dit...

Ai, anònim, sempre amb la mateixa -la única- cantarella quan es tracta d'en Llesuy, és l'únic argument de la teva parròquia, doncs no voleu reconèixer tot el què s'ha fet en aquests quatre anys, immensament més que en l'anterior legislatura.

Llesuy ens ha deixat un poble amb bases sòlide sper al futur, i amb tots els temes solucionats o treballant-hi per donar-lis solució.

ha assumit molts compromissos, i a fe que els ha complert en tot alló que ha pogut. i quelcom no ha pogut cumplir és perquè no s'ha pogut. però s'ha intentat.

Si vols criticar, sigues objectiu, home! posa en una balança el què s'ha fet i el què ha quedat per fer. Veig que no estas ni informat ni molt menys documentat, Anònim.

Salut als teus parroquians, que s'ha passat quatre anys criticant sense fer res més.

Anònim ha dit...

Com és que a l'Oriol no li van ensenyar el nucli?.
Pobrablement van fer bé. Amb el nou POUM, la propera vegada, pobre Oriol, no ho reconeixeria.
Sant Pere no és només Can Vila.

Anònim ha dit...

ni només el nucli